اخبارخبر ویژه
موضوعات داغ

پرند صاحب کلینیک تخصصی می شود

کلینیک تخصصی شهر پرند با نام سردار سلیمانی راه اندازی می شود.

نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم امروز با اشاره به خبر افتتاح کلینیک تخصصی شهر پرند اظهار کرد: از سال ۹۶ پایان کار زمین برای ساخت پلی‌کلینیک در شهر پرند گرفته شده است اما مسؤولان متولی به دلیل عدم صدور مجوز قانونی و دلایل دیگر مدام دچار مشکل می‌شد اما با پیگیری‌های لازم جان تازه‌ای در کالبد این پروژه دمیده شد و در سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فاز یک آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

کلینیک تخصصی پرند

وی با اشاره به همکاری سپاه برای افتتاح ساختمان شبانه‌روزی کلینیک تخصصی شهر پرند، گفت: سپاه شهر پرند برای راه‌اندازی دوباره این درمانگاه که مزین به نام حاج قاسم سلیمانی است از یکسال پیش آغاز به رایزنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران کرد و پس از هماهنگی‌های لازم، مرتفع کردن موانع و جابه‌جایی ساختمان در فاز پنج، اجاره ساختمان درمانگاه به مدت ۱۰ سال دریافت شد که پس از صدور گواهی فعالیت، فاز نخست آن در دی‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

زمان افتتاح کلینیک تخصصی شهر پرند

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در خصوص افتتاح فاز دوم کلینیک تخصصی شهر پرند بیان کرد: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ مترمربع در سه طبقه با اعتباری ۲۵ میلیارد تومان در زمان حال که به طور قطع افزایش خواهد یافت در دو فاز افتتاح خواهد شد.

ملکشاهی یادآور شد: فاز نخست آن شامل درمانگاه عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و داروخانه است با اعتباری یک میلیارد تومانی با تجهیزات کامل در۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار سلیمانی افتتاح و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت و فاز دوم آن که شامل بخش‌های خصوصی و رادیولوژی است در پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص قرار گرفتن بیمارستان پرند در ردیف بودجه لایحه ۱۴۰۰، گفت: اعتبار ساخت بیمارستان حداقل ۹۶ تختخوابی برای افزایش سرانه بهداشتی شهر پرند در ردیف بودجه سال آتی قرار دارد که زمین آن به مساحت ۱۱ هزار مترمربع است که  توسط نیروی زمین سپاه پاسداران در مجاورت درمانگاه ساخته خواهد شد.

فرماندار رباط کریم اضافه کرد: درمانگاه شبانه‌روزی شهید سلیمانی با تعرفه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طرف قرارداد با تمامی بیمه‌ها خواهد بود.

برای دریافت مطالب جدید و ارتباط با ما در کانال تلگرام  و پیج اینستاگرام پرند سلام عضو شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا