اخبارخبر ویژه

دفن اولین متوفی در آرامستان شهر پرند

اولین خاکسپاری در آرامستان شهر پرند انجام شد

تدفین اولین شهروند ساکن پرند در آرامستان شهر پرند

با حضور دکتر نوروزی نماینده مجلس، حجت الاسلام پاشاکی امام جمعه، دکتر ملکشاهی فرماندار، دکتر وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند و سرهنگ ارشدی فرماندهی ناحیه مقاومت حیدر کرار اولین خاکسپاری در آرامستان شهر جدید پرند در تاریخ ۹۹/۹/۲۲ انجام شد.

حجت‌الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه شهر پرند در مراسم تدفین اولین شهروند ساکن پرند در آرامستان شهر پرند با تسلیت به خانواده متوفی اظهار کرد‌: اولین شخصی که در این قبرستان دفن شده بانویی سیده از نسل امام هشتم هستند و امیدواریم به برکت روح این مادر که از ذریه حضرت زهرا(س) هستند و نیز الطاف امام هشتم، زمینه‌ای فراهم شود تا مردم شهر پرند به راحتی بتوانند اموات خود را در این آرامستان به خاک بسپارند و لازم نباشد که راه طولانی بهشت‌زهرا (س) یا شهرهای اطراف را طی کنند.

آرامستان شهر پرند

سرهنگ سهیل ارشدی فرمانده سپاه حیدر کرار پرند نیز در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت دفن اولین متوفی شهر پرند در این آرامستان گفت: امیدواریم با مهیا شدن دیگر شرایط آرامستان، مقبره‌الشهدایی برای دفن چند شهید گمنام نیز جانمایی و آماده کنیم.

قبلاً انتقادهایی بسیاری در خصوص جانمایی آرامستان شهر پرند  از سوی شهروندان این شهر مطرح شده بود که اکنون با توجه به آغاز به کار رسمی این آرامستان باید آن حاشیه‌ها را پایان یافته قلمداد کرد.

برای دریافت مطالب جدید و ارتباط با ما در کانال تلگرام  و پیج اینستاگرام پرند سلام عضو شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا