اخبار

پرند در دهه فجر میزبان مسابقات بوکس می‌شود

 با آغاز هفته تربیت‌بدنی در پرند، شاهد رشد و توسعه فضاهای ورزشی در این شهر جدید هستیم.

فضاهایی که با ایجاد دفتر اداره ورزش در پرند به‌صورت رسمی  و متمرکز فعالیت‌های زیادی را به‌طور جد آغاز کرده است و در عرصه‌های مختلف، کاراته، فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، ژیمناستیک، تیراندازی، کوهنوردی بدن‌سازی، باستانی‌کاری و بوکس می‌رود تا با انتخاب هیئت‌های ورزشی به دنبال کسب افتخار برای شهر و کشور باشد.

پرند در دهه فجر میزبان مسابقات بوکس می‌شود

هیات بوکس یکی از این ورزش‌ها است که با آغاز رسمی کلاس‌های خود در هفته تربیت‌بدنی تصمیم دارد قهرمانانی را به جامعه ورزشی بوکس تحویل دهد و برای نخستین بار پرند را صاحب رینگ بوکس و مسابقات منطقه‌ای و استانی نماید.

کاظم نوری سرپرست هیات بوکس پرند با اعلام اینکه، پرند به‌زودی میزبان مسابقات بوکس منطقه‌ای و استانی می‌شود به خبرنگار فارس، گفت: شهر جدید پرند به دلیل اینکه میزبان شهروندانی از استان‌های مختلف کشورمان برای سکونت است می‌توان استعداد بیشتر ورزش‌ها همانند رزمی، کشتی و حتی بوکس را در میان نوجوان و جوانان آن دید.

رینگ بوکس به پرند می‌آید

این قهرمان اسبق بوکس کشور، با اشاره به اینکه  برخلاف تصورات عمومی، بوکس یک ورزشی آرام و به دور از خطر است، افزود: با برنامه‌ریزی و موافقت‌های اولیه‌ای که از سوی مدیران امر صورت گرفته است، این نوید را به جامعه ورزشکاران بدهیم که دهه فجر امسال، پرند میزبان نخستین دور مسابقات بوکس منطقه‌ای و استانی می‌شود.

نوری، بابیان اینکه برنامه‌هایی اولیه برای ساخت رینگ بوکس، صورت گرفته است، یادآور شد: امیدواریم با حمایت‌های سازمان دولتی ازجمله شرکت عمران، خیرین ورزشی  و شهرداری پرند بتوانیم با ساخت و تکمیل هر چه سریع‌تر رینگ بوکس پرند، پتانسیل‌های ورزشی این شهر در عرصه بوکس را به کشور معرفی کنیم.

ایجاد دهکده ورزشی در پرند

از سویی دیگر، ابراهیم عبدی از فعالان ورزشی در پرند، به خبرنگار فارس، گفت: با توجه به تلاش دوساله‌ای که در عرصه ورزشی به جوانان و نوجوانان این منطقه ارائه می‌دهیم می‌توان عنوان کرد که پرند قابلیت تبدیل شدن به دهکده ورزشی استان و حتی کشور را دارد چراکه از امتیازات فرودگاهی، آب و هوایی مناسب و حتی کریدورهای جاده‌ای کشور برخوردار است.

عبدی با اشاره به اینکه باشگاه‌های ورزشی پرند با استقبال و علاقه از سوی جوانان همراه شده است، افزود: امیدواریم با تلاش‌هایی که بخش خصوصی در عرصه رشد و شکوفایی ورزش پرند انجام می‌دهد شاهد مشارکت بخش‌های دولتی در توسعه زیرساخت‌های لازم و کافی برای ورزش این شهر باشیم.

لزوم نگاه ویژه مدیران ورزشی به پرند

همچنین حسین کیانی که عضو هیات رئیسه سبک کیوکوشین کاراته پرند است، به فارس، گفت: هرچند اداره ورزش منطقه تلاش‌هایی برای ایجاد دفترخانه ورزش در پرند انجام داده است که جای تشکر هم دارد ولی با پتانسیل‌های نهفته‌ای که در میان جوانان این شهر قرار دارد با اختصاص بودجه‌ای ویژه و یا خاص می‌توان ورزشکاران پرند را سرآمد ورزشکاران استان تهران کرد کما اینکه در ماه‌های اخیر ورزشکاران این شهر در رشته‌های ورزشی رزمی و کشتی مدال‌های رنگی استانی و کشوری به ارمغان آوردند.

این عضو هیات رئیسه کاراته پرند، با اشاره به اینکه  پرند نیازمند ایجاد «آمایش ورزشی» است،افزود: باوجود اینکه ورزش هم به سمت نوین شدن پیش می‌رود، در تلاش هستیم تا با ایجاد نرم‌افزار ورزشی خدمات بیشتری به ورزشکاران و علاقه‌مندان به این عرصه ارائه دهیم و به قطب نرم افرازی ورزش در استان و کشور تبدیل شویم.

به گزارش فارس، دفتر اداره ورزش پرند که چند وقتی است فعالیت‌های چشمگیر خود را از سر گرفته است، یکشنبه این هفته و با حضور مسؤولان در سالن ورزشی الغدیر به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.

صفحات ما  در  اینستاگرام   و    تلگرام  را دنبال کنید.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا