اخبار

واگذاری عرصه مسکن مهر پرند وارد مرحله اجرایی شد

واگذاری عرصه مسکن مهر پرند وارد مرحله اجرایی شد

علی نعمت چهاردولی عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند با بیان اینکه طرح واگذاری عرصه مسکن مهر به مالکان در این شهر وارد مرحله اجرایی شده است، اظهار داشت: نقشه عرصه بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در ۲۰ پروژه، در مرحله تهیه و قیمت گذاری است.

شهرک افتاب پرند

جلسه بررسی واگذاری عرصه مسکن مهر پرند در پروژه های ۱۲۹۰۰ واحدی فاز ۵ (پروژه کوزو۵) و واحد های مسکونی جنوب فاز ۳ (پروژه مپسا) با حضور مشاوران و کارشناسان شرکت عمران پرند و به ریاست علی نعمت چهاردولی نایب رئیس هیات مدیره، برگزار شد.

در این جلسه چهار دولی با اشاره به استقبال خوب مالکان مسکن مهر از طرح واگذاری عرصه، اظهار داشت: به موجب این طرح، عرصه مسکن نیز به مالکان واگذار شده و واحد های مسکونی مهر از حالت اجاره ۹۹ ساله خارج می شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند، با تشریح روند اجرایی این طرح، گفت: در ابتدا باید حداقل ۵۰ درصد مالکان یک بلوک مسکونی درخواست خود را به سالن شماره یک، بخش عرصه شرکت عمران پرند ارائه دهند تا پرونده تشکیل شود.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده، نقشه عرصه بلوک مربوطه ترسیم شده و متراژ قدر السهم هر واحد تعیین می گردد و سپس برای قیمت گذاری به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع می شود.

چهاردولی افزود: نحوه پرداخت به صورت نقد و اقساط امکان پذیر است. در حالت اقساط ۲۰ درصد نقد و مابقی اقساط ۶۰ ماه خواهد بود و  در صورت پرداخت نقدی، قیمت مشمول ۳۰ درصد تخفیف می شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند تصریح کرد: ۱۴۹۳۷ واحد مسکن مهر مشتمل بر ۲۰ پروژه در مرحله تهیه نقشه و برآورد قیمت گذاری می باشند و نامه واریز وجه ۴۶۰ واحد مسکونی مهر در ۵ تعاونی مسکن صابرین، تحقیقات جنگ، بانک ملی، گویندگان فیلم و صنف نقاشان برای مالکان صادر و تحویل گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا