اخبار

واحد های مسکن مهر پرند بیمه آتش سوزی می شوند

واحد های مسکن مهر پرند بیمه آتش سوزی می شوند

عضو  هیات مدیره شرکت عمران پرند از بیمه آتش سوزی واحد های مسکن مهر پرند خبر داد.

بیمه آتش سوزی

محمد مانگشتی در دیدار با هیات مدیره جند پروژه مسکن مهر و جمعی از شهروندان عنوان نمود: با توجه به اینکه آمادگی در برابر حوادث از جمله آتش سوزی، بسیار مهم است، طرح بیمه واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پرند در دستور کار شرکت عمران قرار گرفته است.

مانگشتی اظهار داشت: در طرح بیمه واحد های مسکن مهر، هیات مدیره های مسکن مهر باید با همکاری کارگزاری بیمه نسبت به بیمه آتش سوزی واحد های هر بلوک، مشاعات ، تاسیسات و آسانسور  اقدام و شرکت عمران برانجام صحیح بیمه نظارت خواهد کرد.

این عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند با بیان اینکه طرح بیمه آتش سوزی به صورت رایگان برای شهروندان انجام می شود و هیچ هزینه ای برای مالکان مسکن مهر ندارد، تصریح کرد: کارگزاری بیمه باید به طور شفاف شرح خدمات خود را برای مالکان واحد های مسکن مهر اعلام کند تا آنها با آگاهی از این خدمات و بدون هیچگونه ابهام، اقدام نمایند.

مانگشتی با اشاره به نقش موثر هیات مدیره مجتمع های مسکن مهر در پیشبرد این طرح، گفت: طرح بیمه آتش سوزی اجباری نیست و هر کدام از مالکان که خواستار اجرای این طرح هستند، می تواند از طریق هیات مدیره مجتمع خود اقدام نمایند.

وی افزود: بیمه آتش سوزی شامل ساختمان و تمام مشاعات و تجهیزات ساختمانی بوده و  مالکان مختار هستند تا نوع بیمه را خودشان انتخاب نمایند که این مستلزم توافق با کارگزار بیمه و هماهنگی با شرکت عمران است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پرند در پایان اظهار داشت:  جهت اطلاع از روند اجرائی این طرح لازم است هیات مدیره پروژه و شهرک ها با روابط عمومی شرکت عمران هماهنگ نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا