اخبار

شرکت عمران شهر جدید پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با انتشار متنی نسبت به گزارش فارس عکس‌العمل نشان داد.

شهر جدید پرند با داشتن 96000 واحد مسکن مهر، پایتخت مسکن مهر نام گرفته و بیش از 69800 واحد آن با امکانات کامل زیربنایی و روبنایی مطابق قرارداد و و تغییرات ابلاغ شده بعدی به متقاضیان محترم تحویل گردیده است.

بر کسی پوشیده نیست که از عمر این شهر از زمان ابلاغ طرح جامع بیست و پنج سال می‌گذرد و دسترسی به تمامی امکانات رفاهی و خدماتی نیاز به صبوری و همدلی دارد که مردم این شهر با تعاملی که بصورت مستمر با آنها وجود دارد این مهم را   می‌دانند، ولیکن دستورات ویژه برای طراحی و جانمایی خدمات رفاهی و روبنایی در دستور ویژه مدیران شرکت عمران می‌باشد.

در پاسخ به بخش مهاجرت مهرنشینان از پایتخت مسکن مهربه دلیل کمبود خدمات روبنایی، همانطور که در بالا اشاره شد بدلیل جوان بودن شهرهای جدید قطعا در بخش خدمات روبنایی کمبود هایی هست که با ماموریت جدید شرکت در ارائه خدمات روبنایی در شان شهروندان اتفاقات خوبی را ظرف سال جاری و سال آینده در این شهر شاهد خواهیم بود که ذیلا در یک جدول خدمات روبنایی موجود، در دست ساخت و در حال طراحی به تفکیک کاربری جهت تنویر اذهان خوانندگاه محترم و شهروندان ارائه شده است.

برخی از پروژه های فاخر:

بوستان بزرگ مشاهیر با 32 هکتار و ارزش ریالی 600 میلیارد ریال، با پنج پهنه: نجوم، شعر، پزشکی، تاریخ و فلسفه و شامل مرکز آموزش، تئاتر روباز، مسیر دوچرخه سواری، زمین فوتبال و پیست اسکیت و مسیر ویژه پیاده روی، ساختمان مدیریت بحراه و ساختمان مذهبی که فاز شمالی آن در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد و در مجموع بیش از 57% پیشرفت فیزیکی داشته است که با توجه به نوع خاص پروژه بعضی از بخش ها از جمله کاشت درختان فصل مناسب خود را می طلبد و باتوجه به پیشرفت فیزیکی بوستان، اظهار نظر گزارشگر محترم نزدیک به واقعیت نمی‌باشد.

 
پرند

 

در پاسخ به لزوم انتصاب معین ویژه، قابل ذکر است که معین ویژه این شهر عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی و عضو مجمع شرکت عمران شهر جدید پرند می‌باشد که در جلسات مستمر و هفتگی فعالیتهای آتی و جاری بررسی و مدیریت می‌شود.

در پاسخ به وجود 15000 انشعاب غیرقانونی گاز قابل ذکر می باشد که عملیات اجرای پروژه های پیمانکاری ساختمان و تاسیسات به دستگاه‌های مختلفی متل شرکت آب و برق و گاز و نظام مهندسی  مرتبط می باشد که مجموعه اقدامات به موقع تمام دستگاه ها مانع از ایجاد اشکال در پروژه ها می شود که موضوع انشعاب غیرقانونی گاز به همشهریان از طریق دستگاه مربوطه قابل پاسخگویی می‌باشد ولیکن شرکت عمران شهر جدید پرند آمادگی لازم جهت تعامل با تمامی دستگاه‌های مرتبط جهت رفع مشکلات اینچنینی در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان را دارد.

قابل ذکر می باشد که شرکت عمران در راستای همکاری با مردم و پیمانکاران راسا اقدام به صدور پایانکار و عدم خلاف پروژه های مسکن مهر بر اساس مصوبات شورای مسکن استان می نماید تا هیچ شائبه ای در خصوص خدمت رسانی به مردم وجود نداشته باشد.

در پایان از آن خبرگزاری محترم جهت درج پاسخ این شرکت قدردانی می‌گردد و تمامی‌شهروندان و متقاضیان جهت هر گونه پرسش و رفع ابهامی می‌توانند در روزهای اداری به روابط عمومی این شرکت مراجعه یا در ساعات اداری با شماره های 56790036 تا 38 ارتباط برقرار نمایند.

صفحات ما  در  اینستاگرام   و    تلگرام را دنبال کنید.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا