اخبار

جشن شادی با حضور حسن ریوندی در پرند برگزار شد

جشن بزرگ شادی در شهر جدید پرند به همت شرکت عمران و با حضور هزاران شهروند، دوشنبه شب در مجتمع چند منظوره انقلاب اسلامی فاز ۶ برگزار شد.

در این جشن که به مناسبت هفته وحدت اسلامی برگزار شد، بیش از ۵ هزار شهروند پرندی حضور داشتند و حسن ریوندی هنرمند محبوب به اجرای برنامه پرداخت. اجرای موسیقی های محلی و اقوام توسط هنرمندان مطرح کشور، تقدیر از قهرمانان ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه های این جشن بود.

محسن وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند در ابتدای این جشن ضمن خیر مقدم به شهروندان، گفت: شما مردم خوب و فهیم، اولین ساکنان شهر پرند هستید و نقش بزرگی در توسعه همه جانبه این شهر جدید دارید.

وطن خواهی با بیان اینکه به مشکلات شهروندان و متقاضیان مسکن مهر واقف هستیم، اظهار داشت: شرکت عمران به عنوان نماینده دولت در شهر جدید پرند متعهد است تا امکانات و بسترهای لازم را برای بهبود سطح زندگی شهروندان فراهم نماید و ما تمام توان خود را برای رفع مشکلات و توسعه پرند به کار گرفته ایم.

مدیر عامل شرکت عمران پرند، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی تاثیر زیادی در ایجاد هویت اجتماعی در شهرهای جدید دارد.

جنگ شادی

وطن خواهی افزود: شهر پرند ظرفیت های اجتماعی مساعدی در حوزه های مختلف دارد که باید زمینه رشد آنها را فراهم کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سعی کردیم در این جشن که به مناسبت هفته وحدت اسلامی برگزار شده، از تمامی امکاناتی که در اختیار داریم بیشترین بهره را گرفته و لحظاتی لبخند را به چهره مردم فهیم پرند بنشانیم.

در ادامه این جشن، فریبا مراد پور رئیس شورای اسلامی شهر پرند در سخنانی اظهار داشت: همه مدیران شرکت عمران پرند، شهرداری، اعضای شورای شهر و ادارات پرند، خادمان مردم هستند و یکدل و همصدا در جهت توسعه و رفع مشکلات شهروندان گام بر می دارند.

رئیس شورای شهر پرند، گفت: از شرکت عمران پرند برای برگزاری این جشن باشکوه که هزاران نفر در آن شرکت کردند، تشکر می نماییم.

مراد پور افزود: شادی و رفاه حق مردم خوب پرند است و امیدوارم با تلاش ما مسئولان و مشارکت شهروندان شاهد این باشیم که مردم در آرامش، رفاه و شادی زندگی کنند.

در ادامه حسن ریوندی هنرمند محبوب کشورمان به اجرای برنامه پرداخت.

تقدیر از قهرمانان ملی کشتی در عرصه های جهانی از دیگر برنامه های این جشن بود و حسن رنگرز و مجید خدایی قهرمانان کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات المپیک و جهان و همچنین خانم ساقی زینتی بازگیر مطرح تلویزیون و سینما و ساکن پرند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

خدایی قهرمان کشتی جهان در این جشن اظهار داشت: حضور در جمع مردم پرند افتخار بزرگی برای من است و این نوید را می دهم که با حمایت شرکت عمران به خصوص دکتر وطن خواهی مدیر عامل این شرکت، ورزشکاران و دوست عزیزم آقای حسن رنگرز،(قهرمان المپیک) به زودی خانه کشتی پرند را تاسیس می کنیم تا قهرمانان بزرگی از این شهر به کشور و جهان معرفی نمائیم.

اجرای موسیقی محلی و اقوام از سوی گروه های هنری مطرح کشور از دیگر برنامه اجرا شده در این جشن بود.

گفتنی است این جشن با هماهنگی فرمانداری و اداره ارشاد شهرستان رباط کریم و همکاری نیروی انتظامی، بسیج، آتش نشانی و حراست شرکت عمران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا