اخبارخبر ویژه
موضوعات داغ

بررسی روند احداث مترو شهر پرند

مدیریت شهری پرند آماده همکاری برای تکمیل مترو

برگزاری جلسه شورای شهر با محوریت احداث مترو شهر پرند

جلسه رسمی شورای اسلامی شهر پرند عصر امروز به ریاست مهندس آریا خانی و با حضور کلیه اعضای شورای اسلامی شهر پرند، مهندس علیرضا عرب شهردار و معاونین ایشان و نماینده ویژه شرکت بهره برداری متروی تهران، پیرامون بررسی روند حداث مترو شهر پرند و تکمیل خط متروی تهران – پرند، برگزار شد.

احداث مترو شهر پرند

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مهندس خانی در ابتدای این جلسه با اشاره به پیگیری های متعدد مدیریت شهری برای تکمیل و احداث مترو شهر پرند ، گفت: تکمیل و راه اندازی مترو یکی از مهمترین مطالبات شهروندان پرند بوده و دغدغه بزرگ اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری پرند به شمار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهر پرند افزود: تاکنون پیگیری و رایزنی های متعددی از سوی مدیریت شهری پرند با شهرداری تهران، شرکت مترو و وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه متروی پرند صورت گرفته و به طور جدی به دنبال تکمیل این پروژه مهم هستیم.

مدیریت شهری پرند آماده همکاری برای تکمیل مترو

مهندس عرب شهردار پرند نیز در این جلسه بیان داشت: طی مدت اخیر چندین جلسه با متولیان احداث مترو شهر پرند و استاندار محترم تهران داشته ایم و بار ها اعلام کرده ایم که شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند آماده هرگونه همکاری برای تکمیل خط متروی تهران – پرند می باشند.

شهردار پرند خاطر نشان کرد: با پیگیری های نماینده محترم مجلس، فرماندار شهرستان رباط کریم، اعضای شورای اسلامی شهر پرند و همچنین با مساعدت استاندار محترم تهران، تصمیمات جدیدی برای تکمیل متروی پرند اتخاذ شده است و امیدواریم تا این تصمیمات هر چه زودتر عملیاتی شده و شاهد تحقق این مطالبه به حق شهروندان پرند باشیم.

 

ابراز امیدواری برای تکمیل متروی پرند

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر پرند به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و بر همکاری و تعامل مدیریت شهری پرند با شهرداری تهران و شرکت بهره برداری مترو برای تکمیل پروژه متروی پرند، تاکید کردند.

مهندس توحیدی نماینده ویژه شرکت بهره برداری متروی تهران نیز در این جلسه گزارشی از روند احداث مترو شهر پرند ارائه داد و ابراز امیدواری کرد تا این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد.

 

برای دریافت مطالب جدید و ارتباط با ما در کانال تلگرام  و پیج اینستاگرام پرند سلام عضو شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا