اخبار

استقبال از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر

طاهرخانی در پاسخ به این پرسش که در شهر جدید پرند تا پیش از گرانی مسکن چند هزار واحد بدون متقاضی داشتیم و در حال حاضر این واحدهای به چند دستگاه رسیده است؟گفت: قبلا از گرانی مسکن حدود ۷ تا ۱۰ هزار واحد بدون متقاضی داشتیم که مهمترین علت آن ضعف خدمات رسانی به این شهر بود که شامل خدمات روبنایی و زیربنایی اعم از فضای سبز، تفریحی، فرهنگی، آموزشی، درمانی، خدمات شهری و جمع آوری زباله و امثال اینها می شد.

وی خاطرنشان کرد: اما در ظرف زمانی سه چهار سال اخیر بخش زیادی از این مشکلات ترمیم شد همین الان هم برنامه جدی تری داریم تا کیفیت زندگی بهتری را در پرند فراهم کنیم. پروژه های خوبی در این چند ساله احداث و تحویل شد پروژه های زیادی هم در دست احداث است اینها این پیام را به مردم داده است که وضعیت زندگی در پرند رو به بهبود است.

۴۰رام قطار حومه ای تهران-پرند/ آغاز ساخت متروی فرودگاه امام-پرند

طاهرخانی ادامه داد: بحث دسترسی ریلی به پرند نیز توسعه یافته و ۲۰ رام قطار ریل باس در صبح و ۲۰ رام قطار ریل باس در بعد از ظهر بین پرند و تهران در هر یک ساعت یک بار با قیمت مناسب تردد دارد. همچنین پیمانکار احداث خط متروی فرودگاه امام خمینی (ره) به پرند هم فعال شده است که چشم انداز مثبتی برای استقبال از پرند است.

گرانی مسکن، تهرانی ها را پرندنشین کرد

وی در خصوص دیگر علت کاهش واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی شهر جدید پرند گفت: افزایش قیمت ملک در تهران سبب استقبال از واحدهای فاقد متقاضی پرند شد و در حال حاضر تنها واحدهایی که اختلاف با پیمانکار بر سر قیمت داریم، فاقد متقاضی هستند.

به گفته این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی، حداکثر ۲ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پرند بدون متقاضی مانده است.

صفحات ما  در  اینستاگرام   و    تلگرام را دنبال کنید.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا