اخبار

اجرای ۲۱ پروژه کلان عمرانی در سال ۹۸ در شهر پرند

شهردار پرند از اقدامات شهرداری پرند جهت اجرای ۲۱ پروژه کلان عمرانی بر اساس بودجه سال ۹۸ در این شهرستان خبر داد.

سعید آگشته در مراسم مجمع عادی مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران و شهر پرند که در دانشگاه پیام نور و با حضور مسئولین شهری و جمعی از مهندسان شهر برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شهرداری پرند در ۵ ماه اخیر, اظهار کرد: بودجه شهرداری پرند در سال ۹۷ مبلغ ۵۸ میلیارد تومان بود که در سال ۹۸ به ۱۰۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: همانطور که مستحضرید و بر اساس قانون بودجه شهرداری ها, ۶۰ درصد از بودجه شامل هزینه های جاری و ۴۰ درصد هزینه های عمرانی می شود. ما با افزایش صد درصدی بودجه, ۷۰ درصد از بودجه را در حوزه عمرانی و ۳۰ درصد را به هزینه های جاری اختصاص داده ایم.

پروژه عمرانی پرند

آگشته با بیان اینکه ۲۱ پروژه کلان عمرانی در سال ۹۸ اجرا خواهد شد, خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۸ پروژه جهت اجرا تعیین تکلیف شده‌اند. در پروژه ساختمان شهرداری با توجه به اینکه نیازمند یک بازنگری در طراحی بود, بازنگری آن ظرف یک ماه آینده توسط مشاور نهایی خواهد شد. ارجاع و اجرای ساختمان شهرداری هم ظرف یک ماه آینده حتماً در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار پرند از پروژه دریاچه مصنوعی شهر پرند سخن گفت و اعلام کرد: کارهای نهایی پروژه دریاچه مصنوعی هم از طریق شرکت عمران, شهرداری و بخش خصوصی به صورت سه جانبه در حال تدوین است.

وی در ادامه با اشاره به بحث تفاهم نامه شهرداری و شرکت عمران جهت تحویل فازهای باقیمانده به شهرداری, اذعان داشت: تفاهم نامه شامل ۲۳ بند است که تمامی بندهای آن به صورت شفاف بیان شده. تنها موضوعی که در این تفاهم نامه ایجاد شد این است که سعی کردیم هر دو طرف بیشترین منافع را برای مردم شهر پرند در نظر بگیرند. این تفاهم نامه به صورت شفاف پس از امضای نهایی توسط معاون محترم وزیر و استاندار در سایت و کانال خبری شهرداری پرند قرار گرفت و این تفاهم نامه به قدری شفاف است که تمامی بندهای آن را بدون هیچ گونه ملاحظه و پنهان کاری در اختیار مردم گذاشته ایم.

شهردار پرند با تاکید بر اینکه طبیعتاً هیچ سندی نمی تواند یک سند صد درصدی باشد, اظهار کرد: اینکه یک سند بتواند تبدیل به سند قابل اعتنا برای توسعه شهر در جهت منافع مردم باشد, یک هدف شفاف داشته که سعی کردیم به این هدف برسیم.

وی در ادامه افزود: در سال ۹۸ با اجرای ۲۱ پروژه عمرانی که در قالب آن طرح های پارک های موضوعی مثل پارک معلولین, پارک کودک و پارک بانوان وجود دارد و همینطور فضاهای مختلفی که تامین کننده کسری سرانه هاست, مثل سرانه های فرهنگی و … و آن دسته از سرانه ها که مربوط به شهرداری است, سعی کردیم بخش عمده ای از آنها را در بودجه ۹۸ ببینیم و نسبت به تامین اعتبار آن اقدام کنیم و اجرای آنها که تاکنون حدود ۸ طرح شروع شده و ظرف مدت یک ماه آینده سایر پروژه ها مکلف به کلید خوردن هستند.

آگشته در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح ها گام مهم و موثری در جهت خدمت به مردم شریف پرند برداریم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام لطفا به محله های فاز ۶ از جمله کیسون رسیدگی بفرمائید ،،به گفته رئیس شورای شهر قرار بود که چراغها و تیر برقها همه روشن شوند ولی خبری نشد ،،،قرار بود که سگهای ولگرد جمع آوری بشوند باز هم خبری نشد،، مردم فاز ۶ هم به پارکها و فضای سبز احتیاج دارند لطفا در این مورد هم اقدام بفرمائید،باتشکر

  2. سلام امیدواریم واقعا اتفاقی در این شهر بیفته و در حد خبر نباشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا