اخبار

آغاز بکار شورای شهر پرند

آغاز بکار شورای شهر پرند

آریا خانی، سعید میرزایی، حمید گراوند و محمد فولادی چهار تن از اعضای علی البدل شورای شهر پرند هستند که به صورت موقت و تا تعیین و تکلیف ۵ تن از اعضای اصلی، به عنوان نمایندگان مردم شریف پرند خدمت خواهند کرد.

سید مهدی ساداتی در این مراسم با تاکید بر سرلوحه قرادادن قانون در تصمیمات شوراهای اسلامی، گفت: اصل رضایتمندی و خدمتگزاری به مردم فقط با پایبندی به قانون و همدلی در بین اعضای شوراهای اسلامی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: بر طبق ماده ۱۰۶ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران اصلاحیه ۱۳۹۶ و تبصره ذیل ماده ۷ همان قانون اعضای علی البدل در شرایط خاصی جایگزین اعضای اصلی می شوند که یکی از مهمترین دلایل مطرح شده در قانون «غیبت بیش از دو ماه» است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم اظهار داشت: در حال حاضر فقط غیبت ۴ عضو شورای شهر پرند به ۲ ماه رسیده و از آنجایی که غیبت پنجمین عضو اصلی هنوز به ۲ ماه نرسیده است به همین خاطر فعلا نمی توانیم نفر پنجم علی البدل را به شورای شهر دعوت کنیم واگر تا چند روز آینده روند تحقیقات در خصوص پرونده شورای شهر پرند ادامه داشته باشد غیبت پنجمین عضو شورای شهر پرند نیز به دو ماه می رسد و ورود پنجمین عضو علی البدل به شورای شهر بلامانع خواهد شد.

در این مراسم ۴ تن از اعضای علی البدل شورای شهر پرند با ادای سوگند ، به صورت موقت فعالیت خود را آغاز کردند.

گفتی است آریا خانی، سعید میرزایی، حمید گراوند و محمد فولادی چهار تن از اعضای علی البدل شورای شهر پرند هستند که امروز به صورت موقت و تا تعیین و تکلیف ۵ تن از اعضای اصلی، به عنوان نمایندگان مردم شریف پرند خدمت خواهند کرد.

منبع: تهران رسانه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا