اخبار

شروع احداث 2 ایستگاه آتش‌نشانی در پرند

مدیرعامل شرکت عمران پرند از شروع احداث دو ایستگاه آتش نشانی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال خبر داد.

محسن وطن خواهی امروز در گفت‌وگویی در پرند اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها در شرکت عمران توسعه خدمات‌رسانی به ساکنان پرند است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات رفاهی و عمرانی در پرند مطابق با مطالبات مردم بوده و مردم هیچگونه کمبودی را احساس نکنند.

مدیرعامل شرکت پرند با بیان اینکه مهاجرت و روند افزایشی جمعیت در پرند می‌طلبد تا طرح‌های خدماتی و عمرانی را بیش از گذشته اجرایی کنیم، افزود: هم‌اکنون ساخت دو ایستگاه آتشنشانی در پرند در دست احداث است که امیدواریم با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این ایستگاه‌ها در مدت زمان تعیین شده به مرحله بهره‌برداری برسد.

وطن‌خواهی تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دو ایستگاه آتش‌نشانی در فاز ۶ شهر جدید پرند در دست احداث است که گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم در این منطقه محسوب می‌شود.

وی مساحت هر یک از این ایستگاه‌های آتش‌نشانی را به ترتیب 2 هزار و 500 متر و 1 هزار 900 متر اعلام و اظهار امیدواری کرد که این ایستگاه‌ها نیمه دوم سال آتی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند در ادامه سخنان خود به مشخصات این ایستگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: این ایستگاه‌ها دارای محوطه تمرینات عملیاتی، فضای باز ورزشی و محل استقرار کارکنان و خودروی اورژانس است.

وی ایجاد و توسعه مراکز آموزشی،‌ توسعه فضاهای سبز، ایجاد و توسعه مراکز فرهنگی و هنری را از دیگر نیازهای پرند عنوان کرد و افزود: باید با تدابیر و تخصیص اعتبارات این مراکز نیز در فازهای مختلف به مرحله اجرا درآید.

صفحات ما  در  اینستاگرام   و    تلگرام را دنبال کنید.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا