اخبار

دو خطه کردن راه‌آهن شهر جدید پرند

محسن وطن‌خواهی اظهار داشت: توسعه خدمات عمرانی به مردم و توسعه سرانه‌های خدماتی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید بیش از گذشته مدنظر مسوولان در دستگاه‌های مختلف باشد.

وی با اشاره به تازه تأسیس بودن شهر جدید پرند،‌ افزود: در این راستا باید سرانه‌های خدماتی و عمرانی در شهر جدید پرند نیز با توسعه همراه شود تا ساکنان پرند نیز از تمامی خدمات شهری بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در ادامه به پروژه دو خطه کردن راه‌آهن شهر جدید پرند اشاره کرد و بیان داشت: شرکت عمران برای تأمین 50 درصدی هزینه پروژه آمادگی کامل داشته و همچنین زمین لازم نیز برای تجهیز کارگاه را به شرکت راه‌آهن واگذار کرده است.

وطن خواهی در ادامه از مهمترین اهداف اجرایی کردن این پروژه را ورود حمل و نقل ریلی به داخل فضای شهری عنوان کرد و افزود: توسعه خدمات حمل و نقل ریلی از مهمترین مطالبات مردم است که باید با تخصیص اعتبارات و تدابیر اندیشیده شده این مهم به انجام برسد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه خدمات رفاهی در شهر جدید پرند نیز تأکید کرد و ادامه داد: در این راستا و با هدف توسعه سرانه‌های فضاهای سبز در دهه فجر امسال 7 پارک محله‌ای در شهر جدید پرند افتتاح خواهد شد.

این مسوول همچنین از ساخت یک رود دره در شهر جدید پرند خبر داد و بیان داشت: ساخت یک رود دره 32 هکتاری به طول دو هزار و 200 مترمربع و عرض متوسط 200 تا 250 متر مربع است که بخش عمده‌ای از آن در قالب بوستان مشاهیر در 22 بهمن سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وطن خواهی همچنین از احداث دو کلانتری نیز خبر داد و گفت: هم اکنون ساخت دو کلانتری و دو ایستگاه آتش‌نشانی نیز در شهر جدید پرند نیز در دست طراحی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا