اخبار

اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و عکس در شهر جدید پرند برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و عکس “شهر جدید من” با حضور حجت الاسلام والمسلمین پاشاکی امام جمعه پرند، محسن وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران و سایر مسئولان و شهروندان هنر دوست پرند در سالن همایش های شرکت کیسون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، محسن وطن خواهی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان بر توسعه فعالیت های فرهنگی در شهر پرند تاکید کرد.

 بزرگترین پروژه مسکن مهر با ۹۶ هزار واحد در شهر جدید پرند واقع شده که با توجه به حجم کار در مساحتی بالغ بر 3420 هکتار، قطعا کمبود خدمات وجود دارد.

 تنها ۲۶ سال از عمر شهر جدید پرند می گذرد و وقتی به مجموعه اقدامات صورت گرفته طی این مدت در پرند نگاه نکنیم، نسبت به آینده این شهر امیدوار می شویم.

وطن خواهی تصریح کرد: ما به مشکلات شهروندان و متقاضیان مسکن مهر واقف هستیم و تمام توان خود را برای رفع این مشکلات و توسعه پرند به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه توسعه و فعالیت های فرهنگی تاثیر زیادی در ایجاد هویت اجتماعی در شهرهای جدید دارد، گفت: تکمیل مسکن مهر بیشترین انرژی و توان شرکت عمران را به خود معطوف کرده ولی این دلیلی نیست که ما توجهی به امور فرهنگی که موجب تقویت هویت و چسبندگی اجتماعی می شود، نکنیم.

وطن خواهی اظهار داشت که ظرفیت های اجتماعی بسیار مساعدی در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری وجود دارد که باید زمینه رشد آنها را فراهم کرد.  

در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه و عکس “شهر جدید من” حجت الاسلام پاشاکی امام جمعه پرند از آثار برگزیده هنرمندان بازدید کرد.

در این جشنواره ۱۲۰ عکس و ۱۰ فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۶ عکس و ۷ فیلم توسط داوران انجمن سینمای جوان برگزیده و از آنها به نحو شایسته تقدیر گردید.

مراسم اختتامیه با حضور بازیگر پیشکسوت سینما آقای برسوزیان که ساکن شهر جدید پرند است، برگزار شد.

همچنین در این مراسم از بازیگر نوجوان نگار ژرفی تقدیر به عمل آمد.

ورزشکاران و مدال آوران شهر پرند نیز در این مراسم حضور داشتند.

صفحات ما  در  اینستاگرام   و    تلگرام را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا