اخبار

احمد اصغری مهرآبادی یکبار دیگر به عنوان قائم مقام وزیر در مسکن مهر ابقا شد

با اخذ مجورهای خاص و با حکم وزیر راه و شهرسازی احمد اصغری مهرآبادی پس از بازنشستگی یکبار دیگر به عنوان قائم مقام وزیر در مسکن مهر ابقا شد. در حکم جدید همچنین تصمیمات مهرآبادی نماینده به عنوان تام الاختیار محمد اسلامی لازم الاجراست.

به فاصله چند روز پس از بازنشسته شدن احمد اصغری مهرآبادی،‌با اخذ مجوزهای خاص وی با حکم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سمت قائم مقامی ابقا شد. در حکم محمد اسلامی خطاب به مهرآبادی آمده است؛

«با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سابقه طولانی جنابعالی در امر زمین و مسکن و با توجه به ضرورت اتمام و تحویل پروژه‌های مسکن مهر، همچنان به عنوان قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر منصوب و ابقاء می‌گردید. جهت نیل به هدف مذکور موارد زیر را مدنظر قرار دهید.

۱- به منظور انجام هماهنگی‌های لازم در امور مسکن مهر در وزارتخانه، شورایی تحت عنوان شورای مسکن مهر با مسئولیت اینجانب و نایب‌رئیسی جنابعالی تشکیل می‌شود. اعضای این شورا عبارتند از وزیر راه و شهرسازی، قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر، معاون امور مسکن و ساختمان، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل بانک مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جلسات شورا همه هفته روزهای شنبه در دفتر اینجانب برگزار خواهد شد.

۲-پیگیری و انجام هماهنگی لازم بین دستگاه‌های عضو شورا و همچنین با دستگاه‌های کشوری و لشکری از طریق جنابعالی صورت خواهد گرفت.

در انجا این مأموریت مهم، کلیه معاونین محترم، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و مدیران کل راه و شهرسازی کمال همکاری را با جنابعالی خواهند داشت.

تصمیمات جنابعالی به عنوان نماینده تام‌الاختیار اینجانب لازم‌الاجراست.

امید است با توکل به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری، سیاست‌ها و تأکیدات رئیس‌جمهور محترم درخصوص تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر به متقاضیان عزیز موفق و مؤید باشید.گزارش عملکرد جنابعالی هر دو هفته یکبار تهیه و ارائه گردد.

برای ابقای مهرآبادی مجوزهای خاص اخذ شده است. وی در گفت‌وگوی کوتاه اولویت اول کاری خود را مسکن مهر پردیس عنوان کرد.

پیش بینی می‌شود با توجه به توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی  به طرح مسکن مهر، پروژه‌های این طرح با همکاری سایر وزارتخانه ذی ربط با سرعت بسیار بیشتری به اتمام برسد.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا